Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Eliášová, Daniela ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelu Avanti sídlící ve městě Brně a následným zpracováním návrhů komunikačního mixu. Cílem práce je vytvořit návrhy na úpravu / doplnění komunikačního mixu, které povedou ke zlepšení stávající situace hotelu. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, která obsahuje vysvětlené pojmy z dané oblasti, praktickou, ve které je zhodnocen současný stav společnosti a návrhovou, kde jsou vytvořené návrhy vedoucí ke splnění stanovených cílů.
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
Návrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubů
Hlavatá, Michaela ; Sedláček, Matěj (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie Hotelu U Loubů. Komplexně zkoumá a hodnotí současný stav poskytovaných služeb, marketingové komunikace i personálního obsazení. V návrhové části jsou pak zpracována opatření vedoucí ke zlepšení celkové situace, jež má za cíl zvýšit povědomí a obsazenost hotelu.
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Eliášová, Daniela ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelu Avanti sídlící ve městě Brně a následným zpracováním návrhů komunikačního mixu. Cílem práce je vytvořit návrhy na úpravu / doplnění komunikačního mixu, které povedou ke zlepšení stávající situace hotelu. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, která obsahuje vysvětlené pojmy z dané oblasti, praktickou, ve které je zhodnocen současný stav společnosti a návrhovou, kde jsou vytvořené návrhy vedoucí ke splnění stanovených cílů.
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu
Návrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubů
Hlavatá, Michaela ; Sedláček, Matěj (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie Hotelu U Loubů. Komplexně zkoumá a hodnotí současný stav poskytovaných služeb, marketingové komunikace i personálního obsazení. V návrhové části jsou pak zpracována opatření vedoucí ke zlepšení celkové situace, jež má za cíl zvýšit povědomí a obsazenost hotelu.
Založení obchodní korporace v cestovním ruchu
IAKIMOV, Ivan
Tato bakalářská práce je zaměřena na poskytování hotelových služeb. Hotel je zabudován do prostoru v lodi. Jeho využívání je situováno do Petrohradu a jeho okolí v Ruské federaci. Návrh se skládá z plánu rekonstrukce hotelu s kapacitou 90 pokojů a restaurací pro 150 návštěvníků. Finanční plán zahrnuje kalkulaci nákladů a příjmů na dva roky provozu hotelu. V prvním roce provozu bude zisk před zdaněním činit 27 471 070 RUB, v druhém 32 464 900 RUB, doba návratnosti investice je 3 roky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.